« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i ustalenie porządku obrad.

2. Uwagi i wnioski sołtysów, przewodniczących zarządów osiedli, radnych Oleckiej Rady Młodzieżowej i Oleckiej Rady Seniorów oraz innych osób zainteresowanych, dotyczące projektów uchwał.

3. „Głos wolny, wolność ubezpieczający”.

4. Rozpatrzenie skargi na działalność Burmistrza Olecka:

a) wysłuchanie stron i stanowiska Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Olecku,

b) głosowanie nad zasadnością skargi na działalność Burmistrza Olecka,

c) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Olecka.

5. Podjęcie uchwał w sprawach:

f) wyrażenia zgody na ponowne wynajęcie pomieszczeń gospodarczych, garaży i lokalu użytkowego,

h) wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych,

i) górnych stawek opłat za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych oraz odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy,

k) zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwalniania z opłat oraz trybu ich pobierania,

6. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie od ostatniej sesji.

7. Informacja Burmistrza Olecka o działalności w okresie między sesjami.

8. Oświadczenia, wystąpienia i wnioski radnych.

9. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej