Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i ustalenie porządku obrad.
2.
Uwagi i wnioski sołtysów, przewodniczących zarządów osiedli, radnych Oleckiej Rady Młodzieżowej i Oleckiej Rady Seniorów oraz innych osób zainteresowanych, dotyczące projektów uchwał.
3.
„Głos wolny, wolność ubezpieczający”.
4.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
przekazania petycji według właściwości,
b)
zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Możne oraz terenu Dworku Mazurskiego,
c)
wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu udzielonej bonifikaty,
d)
uchylającej uchwałę w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej podmiotom prowadzącym instytucje opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na terenie Gminy Olecko,
e)
nawiązania współpracy partnerskiej pomiędzy Gminą Olecko a Gminą Finike w Turcji,
f)
Rocznego programu współpracy Gminy Olecko z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025,
g)
ustalenia przebiegu drogi gminnej nr 141014N,
h)
wyrażenia zgody na ponowne wynajęcie pomieszczeń gospodarczych i lokali użytkowych,
i)
zmiany budżetu Gminy Olecko na 2024 rok,
j)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Olecko na lata 2024-2038.
k)
realizacji projektu pod nazwą „Termomodernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku” oraz „Termomodernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku”
5.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie od ostatniej sesji.
6.
Informacja Burmistrza Olecka o działalności w okresie między sesjami.
7.
Oświadczenia, wystąpienia i wnioski radnych.
8.
Podjęcie stanowiska wyrażającego sprzeciw wobec planów likwidacji oddziału ginekologiczno-położniczego i neonatologicznego w „OLMEDICA" sp. z o.o. w Olecku
9.
Zamknięcie obrad sesji.