Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i ustalenie porządku obrad.
2.
Informacja Burmistrza Olecka o działalności w okresie międzysesyjnym.
3.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie od ostatniej sesji.
5.
Uwagi i wnioski Sołtysów, Przewodniczących Rad i Zarządów Osiedli, radnych Oleckiej Rady Młodzieżowej i Oleckiej Rady Seniorów oraz innych osób zainteresowanych, dotyczące projektów uchwał.
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
zamiaru zniesienia jednostki pomocniczej Gminy Olecko – Osiedle Nr 2 w Olecku
b)
zamiaru zniesienia jednostki pomocniczej Gminy Olecko – Osiedle Siejnik II w Olecku
c)
udzielenia pomocy finansowej na zadania związane z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli
d)
wyrażenia zgody na ponowne wynajęcie pomieszczeń gospodarczych i garaży
e)
przyjęcia Programu Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
f)
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Oleckiemu z zakresu ochrony zdrowia
g)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Olecko na lata 2019-2028
h)
zmiany budżetu Gminy Olecko na 2019 rok
7.
Podjęcie stanowiska w sprawie uwzględnienia Gminy Olecko w Programie Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej „Kolej+”.
8.
„Głos wolny, wolność ubezpieczający”
9.
Zamknięcie obrad sesji