« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Informacja Burmistrza Olecka o działalności w okresie międzysesyjnym.

3. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie od ostatniej sesji.

4. Podsumowanie sezonu letniego – referat Komisji Polityki Prorodzinnej, Ochrony Zdrowia i Bezpieczeństwa oraz Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji.

5. Polityka personalna w jednostkach organizacyjnych gminy oraz spółkach gminnych – referat Komisji Planowania, Budżetu i Gospodarki.

6. Oświadczenia i wystąpienia radnych.

7. „Głos wolny, wolność ubezpieczający”

8. Uwagi i wnioski Sołtysów, Przewodniczących Rad i Zarządów Osiedli, radnych Oleckiej Rady Młodzieżowej i Oleckiej Rady Seniorów oraz innych osób zainteresowanych, dotyczące projektów uchwał.

9. Podjęcie uchwał w sprawach:

f) zmiany uchwały dotyczącej wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty oraz stawki za pojemnik o określonej pojemności

10. Zamknięcie obrad sesji

« Powrót do strony głównej