Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i ustalenie porządku obrad.
2.
Uwagi i wnioski sołtysów, przewodniczących zarządów osiedli, radnych Oleckiej Rady Młodzieżowej i Oleckiej Rady Seniorów oraz innych osób zainteresowanych, dotyczące projektów uchwał.
3.
„Głos wolny, wolność ubezpieczający”.
4.
Podjęcie uchwał w sprawach:
b)
ustalenia wysokości wynagrodzenia za pracę Burmistrzowi Olecka
c)
przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ul. Mazurskiej
d)
przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ul. Produkcyjnej
e)
zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Olecko
f)
wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny sprzedaży nieruchomości
g)
wyrażenia zgody na udzielanie bonifikat od ceny sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz najemców oraz określenia warunków ich udzielania
h)
wniesienia wkładu pieniężnego do spółki Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Olecku
i)
wyrażenia zgody na ponowne wynajęcie pomieszczeń gospodarczych i lokali użytkowych
j)
zmieniającej uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty oraz stawki za pojemnik o określonej pojemności
k)
uchylającej uchwałę w sprawie przejęcia przez Gminę Olecko zadania Powiatu Oleckiego w zakresie publicznego powiatowego transportu zbiorowego
w 2022 r.
l)
zmiany budżetu Gminy Olecko na 2021 rok
m)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Olecko na lata 2021-2032
n)
wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego przekazania Gminie Kowale Oleckie części zadania Gminy Olecko z zakresu organizacji publicznego transportu zbiorowego
5.
Podjęcie rezolucji w sprawie podziękowania za obronę wschodniej granicy Rzeczypospolitej Polskiej
6.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych
w okresie od ostatniej sesji.
7.
Informacja Burmistrza Olecka o działalności w okresie między sesjami.
8.
Oświadczenia i wystąpienia radnych.
9.
Zamknięcie obrad sesji.